Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Έλλη Κοκκίνου: "Δεν υπάρχει μόνο το σεξουαλικό στοιχείο σε μια σχέση"!

Οι δύσκολες ώρες του παρελθόντος μοιάζουν να έχουν περάσει, καθώς η καινούργια σελίδα που έχει ανοίξει στην προσωπική της ζωή δεν κρύβεται. 


Η Έλλη Κοκκίνου απολαμβάνει την καθημερινότητα μαζί με τον σχεδόν 3χρονο γιο της Αλέξανδρο, σχεδιάζει τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα και αποκαλύπτει στο ΟΚ! αν θα μπορούσε να ζήσει ευτυχισμένη με έναν μικρότερο της άνδρα.

Έχεις ανάγκη να υπάρχει ένας σύντροφος στη ζωή σου, να σου ανεβάζει τη διάθεση, να
σε επιβεβαιώνει;
Ναι. Όταν έχεις σύντροφο σημαίνει ότι σε θέλει σε ποθεί, σε ζηλεύει, σε έχει ερωτευτεί κι, ακόμα καλύτερα, σε αγαπάει. Άρα αυτό σε ανεβάζει και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Μου αρέσει η συντροφικότητα, να νιώθω ότι μπορεί να μοιραστώ τα προβλήματά μου και να μου πει ο σύντροφος μου «ότι θέλεις είμαι εδώ».

Τι θέλεις από έναν άντρα πια, καψούρα ή ασφάλεια;
Η καψούρα για μένα είναι ένα απαραίτητο στοιχείο. Δεν μπορώ να μην είμαι ερωτευμένη. Και σε μακροχρόνια σχέση να είμαι πρέπει να είμαι ερωτευμένη, να με κάνει ο άλλος να είμαι. Με τον Παναγιώτη ήμουν πολλά χρόνια ερωτευμένη μέχρι που χωρίσαμε και θυμήσου ότι ήμαστε εννιάμιση χρόνια μαζί. Σταμάτησα να είμαι ερωτευμένη μαζί του λίγους μήνες πριν από το χωρισμό. Ξέρω ότι ο έρωτας δεν κρατάει για πάντα, γι’ αυτό και αναζητάω άλλα πράγματα. Σίγουρα η οικονομική ασφάλεια είναι σημαντική, αλλά δεν είναι ο στόχος μου, γιατί είμαι μια αυτόνομη γυναίκα που κάνει μια καλή δουλειά. Και δεν θα παραμείνω μόνο σε αυτή, αλλά κοιτάζω να επεκταθώ και σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Δεν θα πιαστώ ποτέ από κάποιον για τα χρήματά του. Δεν σου λέω να ταΐζω έναν άντρα γιατί θέλω να τον θαυμάζω.

Γίνεται, αν πληροί τις προϋποθέσεις. Να μην είναι ο ένας στον Βορρά και ο άλλος στο Νότο εγκεφαλικά, γιατί δεν υπάρχει μόνο το σεξουαλικό στοιχείο σε μια σχέση.



Πηγή: Yupi.gr