Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Έχασε την μητέρα του ο Γιώργος Τράγκας!


Την πολυαγαπημένη του μητέρα έχασε ο Γιώργος Τράγκας το βράδυ της Τετάρτης, λίγο μετά τις 9. Η Ευθυμία του, η μεγάλη του αδυναμία, όπως ο ίδιος την αποκαλούσε, έφυγε ήρεμα, σε ηλικία 86 ετών! Ο γνωστός δημοσιογράφος, έσπευσε αμέσως στο σπίτι της στον Άγιο Παντελεήμονα όπου και έμεινε όλο το βράδυ.
Το πρωί, πριν καλά καλά το ρολόι δείξει 6, ο Γιώργος Τράγκας ξεκίνησε με προορισμό τον Real fm. Έκανε κανονικά εκπομπή. Ίσως εκείνη την ήμερα να το είχε περισσότερο ανάγκη από κάθε άλλη φορά. Σαν να ήθελε να μην αλλάξει την καθημερινότητα του. Να συνεχίσουν όλα να κυλούν κανονικά λες και δεν είχε «φύγει» η «Ευθυμία του». Η εκπομπή ήταν λίγο διαφοροποιημένη… εκτός από τις γνωστές εκρήξεις -τοποθετήσεις- απόψεις του Γιώργου Τράγκα σχετικά με τα δρώμενα της πολιτικής επικαιρότητας, είχε και μερικές λέξεις από καρδιάς για την Ευθυμία.
«Χθες βράδυ χωρίς να μου πει τίποτα, αποφάσισε να φύγει μακριά. Έχω γνωρίσει πολλές γυναίκες στη ζωή μου, με έχουν αγαπήσει αλλά και τις έχω αγαπήσει αυτή η ξανθιά που μου χε ψήσει το ψάρι στα χείλη με την επιμονή της να με ελέγχει και να με συμβουλεύει, κάπου χθες το βράδυ έπιασα μέσα μου ότι ήταν η μεγάλη μου αδυναμία...
Αξιοπρεπής άνθρωπος η Ευθυμία. Αυτάρκης σε όλα.» ήταν μερικά από τα λόγια του για εκείνη... Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Γιώργος Τράγκας αναφέρεται στη μητέρα του μέσα από τα ερτζιανά. Όποτε του δίνεται η αφορμή, μιλάει για την Ηπειρώτισσα του, τη γυναικάρα που γνώρισε πιτσιρικάς και η χροιά της φωνής του αλλάζει.
Όσοι τον ακούν καταλαβαίνουν αμέσως το πόσο περήφανος νιώθει. Λίγο πριν ολοκληρώσει την εκπομπή του, όσο και αν προσπάθησε να μην αλλάξει τις συνήθειές του, η έλλειψη στα μάτια του ήταν ολοφάνερη «Η Ευθυμία έφυγε ήρεμα κι εγώ σήμερα νιώθω πιο μόνος...» είπε και απομακρύνθηκε από το μικρόφωνο.


Πηγή:MarkosTv.

Share/Bookmark