Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Μαρία Σολωμού: "Δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς πόσο πονάει η Μακρυπούλια"!


Αν σου γινόταν πρόταση για το Just the 2 of us θα την αποδεχόσουν;

Όχι. Αν εξαιρέσουμε τον Γιώργο Καπουτζίδη και την προσπάθεια που κατέβαλαν όλοι όσοι δεν ήταν επαγγελματίες τραγουδιστές, εμένα αυτή η εκπομπή δεν μου άρεσε. Είναι από τα προγράμματα που απορούσα γιατί έγιναν. Δεν ταιριάζει καθόλου στην ιδιοσυγκρασία μου ένα κόνσεπτ που απαιτεί από έναν άνθρωπο να κρίνεται για κάτι που δεν είναι καν δουλειά του. τρώμε που τρώμε στη μάπα κριτικές από ειδήμονες πάνω στη δουλειά μας, είναι αναγκαίο να ακούω μετά και το κάθε τυχάρπαστο πανελίστα να με σχολιάζει για κάτι που έκανα για να περάσω καλά; Και για το Dancing with the stars που μου έκαναν πρόταση, εκτός όλων των άλλων, δεν θα το έκανα, γιατί δεν έχω απολύτως κανένα λόγο να διακινδυνεύσω τη σωματική μου ακεραιότητα.


Πώς έκρινες τα σχόλια του Χρήστου Λούλη για τη Ζέτα Μακρυπούλια που είπε ότι δεν τη
θεωρεί συνάδελφό του;

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι αυτά τα πράγματα δεν συμβαίνουν πουθενά. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιοι διαχωρισμοί και να μιλάμε για εμπορικούς και ποιοτικούς ηθοποιούς στην Ψωροκώσταινα και αντί να υπάρχει αλληλεγγύη μεταξύ μας, έχουμε  βαλθεί να φαγωθούμε. Καταρχήν, από τη στιγμή που βγαίνεις στο θέατρο και στην τηλεόραση και παίζεις έναν ρόλο είσαι ηθοποιός, άσχετα αν έχεις βγάλει ή όχι σχολή. Αν δεν είσαι καλός θα σε διώξει το σύστημα από μόνο του. Αλλά ακόμα κι αν θεωρείς ότι κάποιος είναι λιγότερο καλός από εσένα ή είναι υπερτιμημένος, αυτό είναι προσωπική σου άποψη και την κρατάς για τον εαυτό σου. Επειδή έχω ακούσει κι εγώ από συναδέλφους σχόλια τύπου «μην πας με τη Σολωμού γιατί είναι τηλεοπτική», με στενοχωρεί αφάνταστα να ακούω τέτοια πράγματα από ανθρώπους του χώρου. Μπορεί η Ζέτα και οποιαδήποτε Ζέτα να είναι υπερήφανη και να τα δέχεται όλα χωρίς να αντιδράει, αλλά δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς πόσο πονάει.






Πηγή:Yupi.gr
Share/Bookmark