Επιθετικές πρωτοβουλίες με στόχο τη διαφήμιση των μειώσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ παίρνει ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr στόχος του υπουργού είναι όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν ή μελλοντικά θα δηλώσουν παρών στο πρόγραμμα μειώσεων της κυβέρνησης να σηματοδοτούνται με ειδική σήμανση που θα αναγράφει «Πρωτοβουλία για τη μείωση».
Η συγκεκριμένη ενέργεια που εν πολλοίς πατά στη λογική των «καλών πρακτικών» βιομηχανιών και σούπερ μάρκετ προς τους καταναλωτές, αναμένεται να δημιουργήσει νέους όρους στην αγορά κι αυτό καθώς όσες εταιρείες δεν συμμετάσχουν θα έχουν μια λογική αρνητική έμμεση παράλληλη διαφήμιση. Παράλληλα θα υπάρξει και όξυνση του ανταγωνισμού αφού στο ίδιο ράφι θα φαίνεται ποιοι είναι αυτοί που βοηθάνε και ποιοι όχι στους δύσκολους καιρούς του ΔΝΤ.
Ξεχωριστή διαπραγμάτευση για τα καύσιμα
Το ίδιο μέτρο θα επεκταθεί μετά τα σούπερ μάρκετ και στις λαϊκές αγορές ιδίως στα οπωροκηπευτικά ενώ ανάλογη πρωτοβουλία μελετάται για τα καύσιμα, όμως εκεί υπάρχει σε εξέλιξη ξεχωριστή διαπραγμάτευση. Θα πρέπει να τονίσουμε πως αυτή η πρωτοβουλία θα αποτελέσει ένα πρωτότυπο, άμεσο παρατηρητήριο τιμών καθώς οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν ποιοι τους διευκολύνουν και ποιοι όχι. Την ίδια ώρα, σήμερα το βράδυ ο υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης θα έχει συνάντηση με παραγωγικούς φορείς της χώρας στο ξενοδοχείο Κάραβελ προωθώντας τον καινούργιο αναπτυξιακό νόμο.
Πηγή: Πρώτο Θέμα