Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Βαγγέλης Περρής "Ο Ψινάκης δίνει συντηρητικές συμβουλές στα παιδιά μου"!


Στη Μαρία Σταματέρη και την εκπομπή «Επτά» μίλησε ο Βαγγέλης Περρής για το γάμο του, τους πειρασμούς αλλά και τις φιλίες του με τηλεοπτικά πρόσωπα.

«22 συναπτά χρόνια είμαι παντρεμένος. Είναι μία ζαριά, εμείς την ρίξαμε πολύ γρήγορα. Είχαμε σχέση ημερών και της έκανα πρόταση. Εκείνη δέχθηκε αμέσως. Οι συγγενείς μας δεν ήξεραν καν για το δεσμό όχι ότι πηγαίναμε για γάμο! Τους ήρθε κεραμίδα όταν το έμαθαν» είπε ο Βαγγέλης Περρής για το γάμο του και συμπλήρωσε: «Τη Χαρά την αγαπάω, είναι ο άνθρωπός μου».

Αναφέρθηκε όμως και στους πειρασμούς τους οποίους συνεντά εξαιτίας της δουλειάς του

«Εξαρτάται από τον πειρασμό, τι διάθεση έχεις εσύ και ο πειρασμός πως θέλει να σε κάνει να τον δεις. Και πάλι όμως δεν έιμαι δεκτικός προς αυτή τη κατεύθυνση. Είναι πολύ εύκολο να εκμεταλευτείς ένα Μέσο που σου έχει δοθεί για να κερδίσεις κάτι».

Ο Βαγγέλης Περρής δεν αρνήθηκε όμως πως στη ζωή του είναι πιο συντηρητικός από όσο δείχνει

«Είμαι ανάμεικτος. Τη μία περίοδο μπορεί να είμαι πολύ συντηρητικός. Κάνω εκρήξεις, μαζεύω μαζεύω συντηρητισμό και ξεσπάω προς την αντίθετη κατεύθυνση και το αντίθετο όμως. Κατά κύριο λόγο είμαι παραδοσιακός. Θέλω κάθε Κυριακή να τρώμε όλοι μαζί, να μαζευόμαστε με τα βαφτιστήρια και γενικά όλα τα παραδοσιακά!».

Δεν έκρυψε όμως και τη φιλία του με τον Ηλία Ψινάκη:


 «Η μέρα μου μπορεί να φτιάξει με ένα τηλεφώνημα από τη Μπεκατώρου ή μία συνάντηση με τον Ηλία Ψινάκη» είπε και συμπλήρωσε: «Υπάρχουν φιλίες στη τηλεόραση. Με το Θέμο είμαστε φίλοι πολλά χρόνια και πριν από τη τηλεόραση. Με τον Ηλία είμαστε φίλοι εκτός τηλεόρασης, βρισκόμαστε οικογενειακά. Τα παιδιά μου όταν έχουν πρόβλημα πρώτα τα λένε στον Ηλία και μετά σε εμένα. Τους δίνει συμβουλές και μάλιστα συντηρητικές».



Πηγή: Yupi.gr