Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Γιώργης Λαμπαθάκης: "Δεν έχω απατήσει ποτέ"!

Μπορεί η Σίσσυ Φειδά να έχει πει ότι θα ήταν πλούσια αν έπαιρνε ένα ευρώ κάθε φορά που μα γυναίκα της ζητάει το τηλέφωνο του Γιώργη, αλλά ο ίδιος είναι πολύ πιο συνεσταλμένος και ντροπαλός απ’ όσο φαντάζεται κανείς. Ο αρχιτέκτονας στο Σπίτι από την αρχή, του Alpha, λέει ότι δεν αισθάνεται άνετα μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, λατρεύει τη δουλειά του, τα δυο σκυριανά άλογά του και βέβαια την εδώ και τριάμιση χρόνια σύντροφό του Χριστίνα.

Η Ναταλία Γερμανού σε έχει καλέσει πολλές φορές στην εκπομπή της και είχε ακουστεί μάλιστα ότι σε προόριζε για συνεργάτη του Μες στην καλή χαρά. Τι θα απαντούσες αν σου γινόταν μια ανάλογη πρόταση;
Όχι. Εγώ ασχολήθηκα με την τηλεόραση επειδή το συγκεκριμένο αφορά τη δουλειά μου, που τη λατρεύω. Δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου σε μια εκπομπή που ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από την αρχιτεκτονική.

Τι είναι αυτό που έχει η Χριστίνα και σε έκανε να βρίσκεσαι μαζί της για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
Με τη Χριστίνα είμαστε μαζί εδώ και τριάμισι χρόνια και αυτό που μου αρέσει είναι ο συνδυασμός  της ευφυΐας που διαθέτει με  μια απίστευτη αυτοπεποίθηση που βγάζει. Τα βρίσκω πολύ γοητευτικά στοιχεία αυτά σε μια γυναίκα.

Έχεις απατήσει ποτέ;
Δεν θα το έλεγα. Δεν είχα πολλές μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή μου. Στα τριάντα τρία μου χρόνια μπορώ να σου πω ότι είχα μόνο δύο πραγματικές σχέσεις. Οι πιο πολλές ήταν πολύ σύντομες, οπότε δεν τις θεωρώ καν σχέσεις. Στις σχέσεις που πραγματικά ήμουν ερωτευμένος και δοσμένος, δεν μου περνούσε από το μυαλό να την απατήσω.

Δεν σε έχει απορρίψει ποτέ γυναίκα;
Έχω χρόνια να φάω χυλόπιτα.

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!