Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Άκης Πετρετζίκης: «Πριν το παιχνίδι δεν με ήθελε καμία»!

Μπορεί να τελείωσε Λογιστική, τελικά όμως καμαρώνει για τον τίτλο του Master Chef, που κέρδισε στο μαγειρικό διαγωνισμό του Μεγάλου Καναλιού. 
Ο Άκης Πετρετζίκης μιλά για την μοναδική εμπειρία που έζησε: 
«Είναι ότι καλύτερο έχω ζήσει στη ζωή μου», δηλώνει ο 26χρόνος Θεσσαλονικιός και συνεχίζει: «Στόχος μου δεν ήταν τα χρήματα αλλά ο τίτλος. Τα χρήματα είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα. Άλλωστε δεν μιλάμε και για κάποιο ποσό που μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή»


Από κατακτήσεις όμως πως πάει ο πρώτος Έλληνας Master Chef; «Πριν δεν με ήθελε καμία και τώρα με θέλουν όλες! Εγώ πάντως πριν ξεκινήσει το παιχνίδι είχα κάνει ένα format στο μυαλό μου και είπα: «Φίλε, είσαι εδώ, κανόνισε όταν βγεις από το παιχνίδι να είσαι πάλι εδώ»




Πηγή: Tηλεθεατής

Share/Bookmark