Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Στα κρύα του... λουτρού μένει η Ολυμπία Οδός; - Έντονες φήμες για αποχώρηση από την Ελλάδα εταιρειών που συμμετέχουν στην κοινοπραξία!


Σοβαρό ζήτημα εγείρεται πλέον σε ό,τι αφορά το έργο της πολυδιαφημισμένης Ολυμπίας Οδού, δηλαδή του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου - Τσακώνας, που κατασκευάζεται από την κοινοπραξία “Ολυμπία Οδός”. Και τούτο διότι εταιρείες που συμμετέχουν στην κατασκευάστρια κοινοπραξία ετοιμάζουν, όπως όλα δείχνουν, την αποχώρησή τους, όχι μόνο από το έργο, αλλά και από την Ελλάδα γενικότερα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του  ...
attacktv, μεγαλοστελέχη των εταιρειών αυτών (μηχανικοί κλπ.) ετοιμάζουν ήδη την αναχώρησή τους από την Ελλάδα προς άλλες χώρες, όπως η Αίγυπτος ή Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου πρόκειται να αναλάβουν έργα οι εταιρείες τους.
Αποτέλεσμα αυτής της αβεβαιότητας είναι το γεγονός ότι οι τράπεζες έχουν πάψει να χρηματοδοτούν τις εταιρείες αυτές. Σύμφωνα δε με άλλες πληροφορίες, που δημοσιεύτηκαν τη Δευτέρα σε μερίδα του αθηναϊκού Τύπου, κάποιες από τις εταιρείες που έχουν αναλάβει την κατασκευή πολλών μεγάλων έργων στην Ελλάδα ζητούν την υπαγωγή τους στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα.

Εφιαλτικό σενάριο

Όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, το “σενάριο” της αποχώρησης των κατασκευαστριών εταιρειών από το έργο της “Ολυμπίας Οδού” κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εφιαλτικό, αφού, αν επαληθευτεί, αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο έργο θα μείνει ημιτελές για μεγάλο χρονικό διάστημα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την τοπική οικονομία.
Και δεν είναι μόνο αυτό, αφού τυχόν διακοπή των εργασιών θα άφηνε το δρόμο σε κατάσταση πολύ χειρότερη απ' ό,τι ήταν αυτός πριν ξεκινήσει η ανακατασκευή του. Επομένως, η λεγόμενη και “εθνική καρμανιόλα” καθίσταται ακόμη πιο επικίνδυνη για όσους τη χρησιμοποιούν.

Φουντώνει” το κίνημα κατά των διοδίων

Στο μεταξύ, “φουντώνει” το κίνημα κατά των διοδίων. Σύμφωνα δε με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού έχει καταθέσει αγωγές σε βάρος 25 οδηγών, γιατί δεν δέχτηκαν να πληρώσουν το σχετικό αντίτιμο.
Εδώ, βέβαια, εντοπίζεται ένα νομικό κενό. Διότι οι αρμόδιοι της κοινοπραξίας το μόνο που νομιμοποιούνται να καταγράψουν είναι το νούμερο της πινακίδας του οχήματος κι όχι τα στοιχεία του οδηγού. Όμως, η όποια αγωγή δεν είναι δυνατόν να κατατεθεί κατά οχήματος, αλλά κατά του οδηγού. Αλλά ποιος μπορεί να βεβαιώσει, π.χ., ότι οδηγός του “παραβατικού” οχήματος ήταν ο ιδιοκτήτης του κι όχι οποιοσδήποτε άλλος;

Πηγή:attcktv.gr

Share/Bookmark