Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Αντώνης Σρόιτερ:"Με την Δήμητρα θέλουμε να κάνουμε ένα παιδί"!

Μετά από 54 μέρες μετά το γάμο του ο Αντώνης Σρόιτερ μιλάει για την σύζυγό του Δήμητρα Αιγινήτη και εξομολογείται πως θέλει να μεγαλώσουν την οικογένειά τους.

Δηλώνει πως πριν γνωρίσει την Δήμητρα ήταν ορκισμένος εργένης
"Στη ζωή μου δεν ήμουν ποτέ αυτός που έλεγε “Πότε θα μεγαλώσω κι εγώ να παντρευτώ”. Υπήρξα οργισμένος εργένης, ο οποίος τελικά “απέτυχε ” παταγωδώς"

Μετά λοιπόν το γάμο θα ήθελε να ... μεγαλώσει την οικογένεια του και όπως εξομολογείται:
 "Και οι δυο θέλουμε να κάνουμε ένα παιδί, αλλά συμφωνούμε ότι αυτό θα έρθει στην ώρα του. Εμένα δεν μου αρέσει να κάνω ένα παιδί και να το μεγαλώσει ια νταντά. Θα βρούμε με τη Δήμητρα αυτή την κατάλληλη χρονική συγκυρία και θα προχωρήσουμε".


Down Town
http://tvnea.blogspot.com Share/Bookmark