Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Ποιους θεωρεί "φαιδρούς και γελοίους"η Ελεωνόρα Μελέτη;


Στην εφημερίδα «Λοιπόν» μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη για τηνεγκυμοσύνη, τη ζωή της στο γραφείο και τους ρυθμούς της, ενώ αναφέρθηκε και στη φημολογούμενη κόντρα της με την Τατιάνα Στεφανίδου και τη Χριστίνα Λαμπίρη.

Σκοπεύει να μείνει έγκυος μέσα στους επόμενους μήνες; 

"Δεν προγραμματίζονται αυτά τα πράγματα. Θεωρώ αυτούς που τα προγραμματίζουν με βάση τις τηλεοπτικές τους ανάγκες, τουλάχιστον, φαιδρούς και γελοίους. Η αλήθεια είναι πως, έτσι όπως τα έχω ...
σκεφτεί τα πράγματα, θα ήθελα όταν μείνω έγκυος να μη δουλεύω για να απολαύσω αυτήν την περίοδο. Γίνεται;".

Για τη δουλειά της στην τηλεόραση και τη "δύναμη του τηλεκοντρόλ":

 "Θέλω να πηγαίνω κάθε πρωί στη δουλειά μου και να το απολαμβάνω, να είμαι χαλαρή και όχι με τα μυαλά στα κάγκελα. Αυτή ήταν η τακτική μου και όταν έκανα εκπομπές που δεν τα πήγαιναν τόσο καλά. Κανενός η επαγγελματική τύχη δεν εξαρτάται από εξωτερικούς παράγοντες. Το παιχνίδι της τηλεόρασης εξαρτάται μόνο από εκείνον που βλέπει τηλεόραση. Και αυτό είναι που με εκνευρίζει σε ορισμένους που έχουν χάσει το μέτρο. Νομίζουν πως μόνοι τους τα έχουν καταφέρει στην τηλεόραση και έχουν τόσο ψωνίστικες συμπεριφορές, που είναι για πολλές ντομάτες. Αν κάποιος έχει τελικά δύναμη στην τηλεόραση και μπορεί να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις και πρόσωπα, αυτός είναι μόνο ο τηλεθεατής που μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και να σε εξαφανίσει από τον τηλεοπτικό χάρτη".


"Ούτε οι σχέσεις μας είναι στο κόκκινο ούτε η άφιξη της Τατιάνας στο κανάλι έχει αλλάξει τις ισορροπίες. Ίσα ίσα που ήμουν από τις πρώτες που της έστειλα μήνυμα και η πρώτη που πήγα και τη χαιρέτισα, την υποδέχτηκα στο κανάλι και ήπιαμε καφέ. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με την υποτιθέμενη κόντρα μου με την Τατιάνα, όπως τόσα χρόνια δεν έχω ασχοληθεί και με την υποτιθέμενη κόντρα μου με τη Χριστίνα. Ας καταλάβουν όλοι αυτοί που τα γράφουν αυτά πως υπάρχει χώρος για όλους, υπάρχουν θέματα για όλους και ο καθένας πορεύεται με τη δική του ταυτότητα".



http://www.yupi.gr/gossip/c21353/Eleonwra_Meleth.html
Share/Bookmark