Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

" O Τόνι με το μούσι μου κάνει τώρα πολύ αρσενικό”

Ίσως να είναι μία από τις λίγες φορές που η Έλενα Παπαρίζου μιλά ανοιχτά για τη σχέση της με τον εδώ και πολλά χρόνια αγαπημένο της Τόνι Μαυρίδη.

  “Είμαστε 11 χρόνια μαζί” δηλώνει η τραγουδίστρια γεμάτη αγάπη για τον σύντροφό της και συνεχίζει:
“Συνεργαζόμαστε, φτιάχνει τις ενορχηστρώσεις των τραγουδιών μου, δουλεύουμε στον ίδιο χώρο. Είναι σημαντικό να σέβεσαι τις καταστάσεις που περνά ο σύντροφος σου. Επειδή είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι είμαστε ένα. Είμαστε δύο διαφορετικοί άνθρωποι, που όμως μοιραζόμαστε την ίδια στέγη, αλλά και τον ίδιο τρόπο σκέψης, έχουμε κοινές απόψεις και το πιο σημαντικό, ταιριάζουμε σεξουαλικά”.


Η τραγουδίστρια μιλά και για τις δύσκολες στιγμές που κατάφερε να ξεπεράσει έχοντας στο πλευρό της τον Τόνι της: “Αυτό που για μένα ήταν το μεγαλύτερο χτύπημα στη ζωή μου ήταν ο χαμός του πατέρα μου. Όσο δύσκολα και αν περνούσα όμως, ο Τόνι ήταν πάντα δίπλα μου. Ο ίδιος ίσως ένιωθε ότι δεν έκανε αρκετά, αυτός όμως ήταν που ξενυχτούσε μαζί μου τα βράδια και με παρηγορούσε. Κοιτώντας πίσω, λέω στον εαυτό μου "αυτός ο άνθρωπος μου έχει σταθεί". 


Τον άνθρωπο σου δεν τον βλέπεις μόνο στις δύσκολες στιγμές, αλλά κυρίως στις καλές. Υπάρχει περίπτωση να έχεις μια πολύ μεγάλη επιτυχία και ο σύντροφος σου να μην το αντέχει. Ή να έχεις πολλές παρέες και να ενοχλεί το σύντροφο σου αυτό... Ευτυχώς, αυτά δεν ισχύουν για μένα και τον Τόνι. Αν ήταν έτσι, θα είχαμε χωρίσει εδώ και πολύ καιρό. Είναι τύχη και πολύ όμορφο που έχω έναν τέτοιο σύντροφο. Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη λέξη θυσία, γιατί ό,τι κάνεις το κάνεις επειδή το θέλεις, υπάρχουν όμως φορές που πρέπει να κάνεις πίσω για τον άλλο. Το έχω κάνει αυτό για τον Τόνι και με μεγάλη μου χαρά, γιατί ήταν η στιγμή που έπρεπε, και το ίδιο έχει κάνει και εκείνος για μένα, γιατί και οι δύο θέλουμε να δώσουμε κάτι στον άλλο. 


Μέσα σε μια σχέση, όσο περνά ο καιρός ανακαλύπτεις καινούργια πράγματα στον άλλο, πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Η εξωτερική εμφάνιση είναι αυτό που προσέχεις στην αρχή. Συναντάς όμως ωραίους ανθρώπους που μόλις ανοίγουν το στόμα τους θέλεις να φύγεις, ενώ άλλοι ίσως να μην είναι τόσο εμφανίσιμοι, είναι όμως τόσο ερωτεύσιμοι λόγω της προσωπικότητάς τους. Όταν τρως μια καραμέλα, δεν τρως το περιτύλιγμά της. Με το πέρασμα του χρόνου, λοιπόν, η έλξη δεν έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση, αλλά με το μυαλό. Το ίδιο και το σεξ, που είναι κάτι εγκεφαλικό. Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, πάντως, μου αρέσει τώρα που ο Τόνι έχει μούσι και είναι πιο rough, γιατί μου κάνει πολύ αρσενικό”.

Lifeandstyle.