Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: "Η Γλυφάδα έχει μείνει χρόνια πίσω"!


Την πρώτη του επίσημη συνέντευξη από την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για το Δήμο Γλυφάδας, έδωσε ο βουλευτής της Β’ Αθηνών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στο dimarxe.gr news.


O κ. Βαρβιτσιώτης φάνηκε αποφασισμένος να αλλάξει την πόλη της Γλυφάδας προς το καλύτερο, εξέφρασε την ελπίδα του για κοινή πλεύση με τα στελέχη της κεντροδεξιάς στην πόλη, ενώ δεν παρέλειψε να ασκήσει κριτική στη σημερινή διοίκηση.


Εν πρώτοις, τόνισε: «Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στη Γλυφάδα. Η εμπειρία μου ως βουλευτής της Β’ Αθηνών θα είναι χρήσιμη σε αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκινάμε στη Γλυφάδα. Εξέθεσα στους Γλυφαδιώτης την φιλοδοξία μου να κάνουμε την Γλυφάδα την πόλη που ονειρευτήκαμε μικροί. Να μη χάσουμε ούτε μία μέρα, ούτε ένα ...

ευρώ που μπορεί να κερδιθεί για το μέλλον».


Εν συνεχεία εξέφρασε την πεποίθησή του πως οι υποδομές στο Δήμο Γλυφάδας έχουν «παγώσει» τα τελευταία 20 χρόνια: «Η Γλυφάδα έχει μείνει χρόνια πίσω. Δεν έχει κερδίσει τα στοιχήματα παρά το γεγονός πως πριν 20 χρόνια βρισκόταν στους πρωτοπόρους Δήμους. Οι πολίτες επενδύουν για να μείνουν στη Γλυφάδα και οι δημόσιες υποδομές έχουν μείνει πολύ πίσω».


Ακόμα, ξεκαθάρισε πως στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του θα συμμετέχουν προσωπικότητες από όλους τους ιδεολογικούς χώρους: «Χαίρομαι γιατί στο πλευρό μου στέκονται άνθρωποι με διαφορετικές ιδεολογικές καταβολές αλλά μοιράζονται μαζί μου τη φιλοδοξία να αλλάξουμε την πόλη. Στόχος μου είναι μέσα στις επόμενες βδομάδες να συνθέσω μία ομάδα η οποία θα αποδείξει πως μπορούμε να αλλάξουμε την πόλη».


Επιπροσθέτως, σημείωσε πως δεν υπάρχουν εχθροί στο Δήμο Γλυφάδας, ενώ κάλεσε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης να συμβάλουν στην αλλαγή: «Δεν προσπαθώ να βάλω άλλη μία παράγραφο στο βιογραφικό μου. Δηλώνω πως θα δώσω τις δυνάμεις μου και την εμπειρία μου για την πόλη. Μακάρι όλες οι υγιείς δυνάμεις να βρεθούμε μαζί. Αν δεν βρεθούμε μαζί θα είμαστε την επόμενη μέρα στο δημοτικό συμβούλιο να συμβάλουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Δεν βλέπω αντιπάλους ή εχθρούς. Μόνο συντοπίτες που προσπαθούν με τη δική τους φιλοδοξία να υπηρετήσουν το κοινό μας όραμα».


Εν τέλει, μιλώντας για τη μετάβασή του από την κεντρική πολιτική σκηνή στην Αυτοδιοίκηση, σχολίασε: «Είναι μία αλλαγή πεδίου. Αυτό οπωσδήποτε είναι δύσκολο. Είναι μία απόφαση για δράση και προσφορά στον τόπο μου. Πρέπει να αποδείξω πως μέσα από σωστές πολιτικές μπορούμε  να αντιμετωπίσουμε τα νέα δεδομένα.  Είναι ένας καινούριος κύκλος που ανοίγει μπροστά μου. Θα ζητήσω από τους πολίτες να κρίνουν το έργο μου».


Ολόκληρη η τοποθέτηση του Βουλευτή της Ν.Δ. και υποψηφίου Δημάρχου Γλυφάδας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στο dimarxe.gr news



http://www.stifora.gr/article.php?id=31018
Share/Bookmark