Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

"Και να πεθάνω αύριο το πρωί, θα χάσει η Βενετιά βελόνι;"


Ο Σπύρος Φωκάς μιλά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε πρόσφατα και παραλίγο να του στοιχίσει τη ζωή. 


"Δεν ήξερα τίποτε. Το ανεύρισμα είναι ασυμπτωματική νόσος. Ήταν κάτω κοιλιακής αορτής, αλλά αν ήταν πάνω, "θα την είχα κάνει". Ξαφνικά με πόνεσε το ...
αριστερό μου χέρι. Εκείνη την ώρα βρισκόμουν με μια φίλη, η οποία με πήγε στο νοσοκομείο. Εγώ, βέβαια δεν ήθελα. Όλα αυτά στο νοσοκομείο της Κορίνθου, όπου με ξέτασε ένας γιατρός και είπε ότι δεν έχω τίποτα. Ένας άλλος μάγκας γιατρός μου συνέστησε να κάνω τρίπλεξ και μάλιστα επέμενε. Γύρισα στην Αθήνα και το έκανα. Ήταν 7,5 εκατοστά. Τόσο είχε χαλαρώσει η αορτή. Είχε ξεπεράσει κατά πολύ το όριο" είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.


"Είπα στον γιατρό μου «Σου έχω εμπιστοσύνη. Αυτή δεν είναι η δουλειά σου; Και να πεθάνω αύριο το πρωί, θα χάσει η Βενετιά βελόνι;" τόνισε ο Σπύρος Φωκάς. Και συνέχισε:"Όταν βγήκα από το χειρουργείο, έγινε πάρτι από φίλους μέσα στην κλινική. Σηκώθηκα και συμμετείχα. Τι δηλαδή; Θα ήταν όλοι αυτοί και εγώ ξαπλωμένος;"


ΛΟΙΠΟΝ
Share/Bookmark