Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

"Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ως Θεά του Έρωτα"! - Δείτε το βίντεο!


Η Kylie Minogue δεν θεωρεί τον εαυτό της "θεά του έρωτα"!


Η τραγουδίστρια της μεγάλης χορευτικής επιτυχίας "All The Lovers" - η οποία έχει σχέση με το σέξι μοντέλο από την Ισπανία Andres Velencoso - δηλώνει οτι:"Τα τραγούδια μου είναι πιο σέξι από ότι μένα"!


"Είμαι σίγουρη ότι ...

υπάρχουν πολλά ζευγάρια που ερωτεύτηκαν ή τα "ξαναβρήκαν" ακούγοντας τη μουσική μου", είπε. "Αλλά δεν είμαι "θεά του έρωτα"."


Η Kylie πρόσφατα δήλωσε πως δεν θα επέστρεφε στην πολύ γνωστή σαπουνόπερα της Αυστραλίας "Neighbours" - τη τηλεοπτική σειρά που την ανέδειξε και την έκανε διάσημη στα τέλη της δεκαετίας του '80.


"Ναι,μου ζητήθηκε να επιστρέψω", είπε τον περασμένο μήνα. "Ξέρω ότι εορτάζουν το 25α γενέθλια της σειράς,όμως δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να επιστρέψω ως Charlene. Ίσως αν υποδυόμουν...τη μητέρα της! "


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΩΣ CHARLENE ΠΡΙΝ ΑΠΟ 23 ΧΡΟΝΙΑ


Share/Bookmark