Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

"Δεν ξεχνάω να πω στον Αντώνη ότι τον αγαπάω"!

Aπόγευμα Σαββάτου 24 Ιουλίου, 6.30, ο Αντώνης και η Δήμητρα, πιασμένοι χέρι χέρι, ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια που οδηγούν στην εκκλησία του Αγίου Μάρκου στο Ημεροβίγλι, ενώ μουσικοί με βιολιά και νταούλια τούς συνοδεύουν παίζοντας και τραγουδώντας το "Σήμερα γάμος γίνεται". Η ευτυχία τους έχει αναμειχθεί με την ενέργεια του νησιού και όλοι οι καλεσμένοι ξεσπάνε σε χειροκροτήματα μόλις το ζευγάρι δίνει το φιλί που επισφραγίζει τα λόγια του παπά: "Και έσονται οι δύο εις σάρκαν μίαν"...

Ο γάμος σας δεν είχε εκατοντάδες καλεσμένους, όπως περιμένουν όλοι ότι θα συμβεί όταν ένα ζευγάρι δραστηριοποιείται στο χώρο των media. Γιατί;
Μα δεν θεωρώ ότι ένας γάμος είναι ένα γεγονός για να κάνεις δημόσιες σχέσεις. Ο γάμος γίνεται προκειμένου να έρθουν σε αυτή την όμορφη στιγμή οι κοντινοί και αγαπημένοι σου άνθρωποι, να μοιραστείς μαζί τους τη χαρά σου. Δεν είμαι άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων και το ξέρουν όλοι. Είμαι αυθόρμητη και κάνω αυτό που θέλω, γι’ αυτό και στο γάμο μας δεν θα μπορούσαν να είναι άλλοι άνθρωποι εκτός από όσους μας αγαπούν πάρα πολύ.

Σας έχουν βάλει τα συγγενικά σας πρόσωπα στη διαδικασία να σκέφτεστε ότι πρέπει να γίνετε σύντομα γονείς;
Καταπληκτικό! Και οι δύο γονείς μου αυτό μου λένε. Αλλά τους εξηγώ ότι ο ερχομός ενός παιδιού δεν είναι κάτι που προγραμματίζεται.

Πόσο μακριά είναι λοιπόν η απόκτηση ενός παιδιού για εσάς;
Δεν το ξέρω, όταν είναι να έρθει καλώς να ορίσει. Δεν είμαι της λογικής του προγραμματισμού. Όπως επίσης δεν είμαι και της λογικής ότι προέχει η δουλειά ή προέχει η οικογένεια. Νομίζω ότι συνδυάζονται και τα δύο.

Με ποιον τρόπο δείχνετε ο ένας στον άλλον καθημερινά την αγάπη σας;
Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να σου περιγράψω. Όλα αυτά που κάνουμε ο ένας για τον άλλον είναι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Αλλά σίγουρα δεν ξεχνάω να πω στον Αντώνη ότι τον αγαπάω.




Share/Bookmark