Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

"Δεν αισθάνομαι άνετα ούτε όταν με φωτογραφίζουν ούτε όταν φοράω μαγιό"!


Αισθάνεσαι άνετα όταν σε φωτογραφίζουν με το μαγιό σου;
Όχι. Γενικά δεν αισθάνομαι άνετα ούτε όταν με φωτογραφίζουν ούτε όταν φοράω μαγιό. 


Ποιο είναι το σωστό μαγιό για σένα;
Μ’ αρέσουν πολύ τα ολόσωμα. Ο μόνος λόγος που φοράω μπικίνι είναι γιατί θέλω να μαυρίζω. Πάντως, εκτός από την αισθητική, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η άνεση, μιας και συνήθως είμαι στην παραλία με τα παιδιά. Έτσι, εκτός από το ότι προσέχω το μαγιό μου να...
στρώνει καλά στο σώμα μου, προσέχω να είναι κι έτσι ώστε να μην έχουμε ατυχήματα στην παραλία καθώς παίζω με τον Γιώργο ή τη Μελίνα.

Τι κάνεις όταν είναι να βάλεις το μπικίνι σου για πρώτη φορά στην παραλία;
Προσέχω όλο το χειμώνα και με τη διατροφή μου και με τη γυμναστική, οπότε δεν είναι πολλά αυτά που μου μένουν να κάνω. Από τη στιγμή που θα φορέσω το μπικίνι και μετά όμως αρχίζει η κατηφόρα! Μόλις μπω σε διαδικασία διακοπών, και τρώω περισσότερο και σταματώ τη γυμναστική. Νομίζω ότι ήδη έχω βάλει δύο με τρία κιλά. Αλλιώς μπαίνω στο μπικίνι μου λοιπόν στην αρχή του καλοκαιριού και αλλιώς βγαίνω στο τέλος.

Ποια είναι κατά τη γνώμη σου η ωραιότερη Ελληνίδα με μπικίνι;
Πολλές είναι πολύ ωραίες. Δύο που μου αρέσουν πολύ είναι η Τατιάνα Στεφανίδου και η Τζένη Μπαλατσινού.


people
Share/Bookmark