Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Σε τεντωμένο σχοινί οι σχέσεις Ρηγίλλης- Παπαδημητρίου! Δείτε το βίντεο!


Νέοι τριγμοί κλυδωνίζουν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, παρά το σαφές μήνυμα Σαμαρά ότι δεν θα ανεχθεί εσωστρέφεια. 


Η βουλευτίνα Αργολίδας της ΝΔ, Έλσα Παπαδημητρίου, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στο Mega, σήκωσε το γάντι και διερωτήθηκε: "Ποιος θα με διώξει εμένα από τη ΝΔ; Η ΝΔ είμαι και εγώ", σημειώνοντας ότι και η ίδια επιθυμεί να βγει το κόμμα της από την εσωστρέφεια.


Προβληματισμό στη Ρηγίλλης έχει προκαλέσει η στάση της κ. Παπαδημητρίου να μην ανακοινώνει δημοσίως τη στήριξη της στον υποψήφιο ...
Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, τον κ. Δράκο, καθώς φέρεται να είναι φίλη με τον ανεξάρτητο υποψήφιο, Πέτρο Τατούλη. "Δεν θα βγω εγώ να πω είναι καλή επιλογή ο Τατούλης. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνος του ο Τατούλης και ο Δράκος και ο λαός θα κρίνει. Προσφέρω ό,τι μου ζητείται", σημείωσε. 


Πρόσθεσε, δε, ότι δεν μπορεί να βλέπει νέα παιδιά από την ηγετική ομάδα ή γύρω από αυτήν "να κρίνουν ως υπόπτους καταξιωμένα στελέχη", ενώ χαρακτήρισε "ανοησίες" τα περί διάσπασης της ΝΔ. "Έλεος, να βγαίνουν νέα παιδιά και να μιλάνε για συνωμοσίες και για κύκλους", τόνισε.


Απαντώντας σε ερώτηση για πιθανή ανεξαρτητοποίηση, είπε ότι "δεν εξαρτάται μόνον από εμένα". "Εάν η θηλιά φτάσει στο λαιμό μου θα λειτουργήσω κατά συνείδηση- υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί απλώς να είναι ανασφαλείς και να φοβούνται. Δεν ξέρω γιατί φοβούνται", συμπλήρωσε. 


Η ίδια διαφώνησε με την επιλογή Σαμαρά να διαγράψει την Ντόρα Μπακογιάννη, υπογραμμίζοντας ότι είναι φίλη της και "δεν την πουλάει".


Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ηγετική ομάδα της ΝΔ διαμηνύει ότι το θέμα των διαφοροποιήσεων των βουλευτών θα λυθεί είτε προς τη μία είτε προς την άλλη κατεύθυνση.



http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&cid=1&aid=1118823


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Share/Bookmark