Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Βίκυ Χατζηβασιλείου: "Η τηλεόραση έχει φθίνουσα πορεία"!


Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μετά από έξι χρόνια στο τιμόνι του "Πάμε Πακέτο", ανοίγει το δικό της προσωπικό πακέτο και  αποκαλύπτεται … μέσα από μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο "Παρόν "΄.




 Ανανεώσατε την συνεργασία σας με τον Alpha;
Ναι, για άλλα δυο χρόνια!


- Δεχθήκατε και εσείς μείωση στο μπάτζετ της εκπομπής σας;
Φυσικά. Διανύουμε μεγάλη κρίση στο χώρο της τηλεόρασης και των εντύπων.


- Ωστόσο, τη δική σας αμοιβή δεν σας την έκοψαν. Είστε από τις τυχερές…
 Δεν μου έγινε μείωση του μισθού γιατί ...
είμαι τέσσερα χρόνια με τα ίδια χρήματα. Και όταν η εκπομπή αντικειμενικά είναι πετυχημένη και εγώ παραμένω με την ίδια αμοιβή αυτό θεωρείται "μείωση".


- Σας έχουν κατηγορήσει κατά καιρούς ότι παίζετε πολύ έντονα με τα ανθρώπινα συναισθήματα…
 Θεωρώ ότι το ΄΄Πάμε πακέτο΄΄ είναι η πιο δύσκολη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση γιατί έχει να κάνει με το ανθρώπινο συναίσθημα. Μέσα από αυτή την εκπομπή χειρίζομαι το πιο δύσκολο, το πιο σημαντικό, το πιο μεγάλο μυστικό, την πιο βαριά τύψη, απώλεια, ενοχή των ανθρώπων και μάλιστα δημόσια. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχω θίξει , δεν έχω προσβάλλει , δεν έχω εκθέσει κανένα, δεν μου έχει επιβληθεί κανένα πρόστιμο από το ΕΣΡ.


- Καθαρό, έντιμο, αγνό συναίσθημα λοιπόν… 
Πως αυτό δεν βγαίνει σε δάκρυ μπροστά στην κάμερα;
 Συγκινούμαι σε κάθε εκπομπή και πολλές φορές βουρκώνω, συγκρατούμαι όμως, γιατί δεν θέλω να πουν ότι η Βίκυ δακρύζει. Όταν όμως πάω σπίτι μου κλαίω με την ησυχία μου. Το ευχαριστιέμαι.


- Συνδέεστε με τους ανθρώπους που έχετε γίνει ο μεσάζων να αποκατασταθούν οι σχέσεις τους;
 Τις ευχές των ανθρώπων αυτών τις κρατάω σαν φυλαχτό γιατί είναι η δύναμή μου. Τους ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, γιατί έχω γίνει μέσα από αυτούς καλύτερος άνθρωπος!.


- Γιατί η τηλεόραση στάθηκε τόσο μικρόψυχη με τη Ρούλα Κορομηλά, την Ελένη Μενεγάκη, τον Ανδρέα Μικρούτσικο;
Γιατί το κοινό αρέσκεται γενικότερα να αποθεώνει τα είδωλά του και να αποδομεί. Από αυτή τη διαδικασία θα περάσουμε όλοι.


- Το "Πάμε πακέτο" είναι το άλλοθί σας για να κάνετε τηλεόραση;
Αφού το βλέπεις και εσύ ότι η τηλεόραση έχει φθίνουσα πορεία.


- Είπατε ότι δεν σας αρέσει το κουτσομπολιό στην τηλεόραση…
Και στην ζωή… Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας άνθρωπος βγαίνει δημόσια σε ένα πάνελ και προσβάλλει με αυτά που λέει έναν άλλον και δημιουργεί μια εντύπωση , ενώ δεν ξέρει ουσιαστικά αυτόν που κριτικάρει.


tvnea
Share/Bookmark