Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Το άγνωστο δράμα της Τζωρτζέλας Κόσιαβα!

Η δημοσιογράφος του Star μιλάει για τις αλλαγές στο σώμα της, την κατάθλιψη και την προσπάθεια να αλλάξει ξανά.

Τον Μάρτιο του 2001 πάχυνες ξαφνικά. Τι είχε συμβεί;

Στις 2 Μαρτίου έχασα τον..
πατέρα μου από ανακοπή καρδιάς. Ήταν κάτι ξαφνικό κι έπαθα μεγάλο σοκ. Όταν μου το ανακοίνωσε η κατά δέκα χρόνια μεγαλύτερη αδελφή μου Έφη, για δύο ώρες ήμουν σε κατάσταση πανικού. Ένα μήνα μετά, από τη στενοχώρια μου, έπαθα μια κρίση υποθυρεοειδισμού.

Υπέφερες από κατάθλιψη;

Είχα κατάθλιψη για αρκετό καιρό. Τρία χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα μου, κι ενώ ετοιμαζόμουν να παντρευτώ, διαλύθηκαν όλα σε μια νύχτα. Δύο μήνες πριν από το γάμο, ανακάλυψα ότι ο σύντροφος μου με απατούσε. Αυτό με διέλυσε. Τότε υποτροπίασε και το πρόβλημα του υποθυρεοειδισμού. Όλα τα προβλήματα είχαν αντίκτυπο τελικά επάνω στο σώμα μου.

Ποιος σε βοήθησε να συνεχίσεις;

Με στήριξαν οι δικοί μου άνθρωποι. Η μητέρα μου, που ήταν πάντα δίπλα μου και πονούσε περισσότερο απ’ ό, τι εγώ. Μερικοί φίλοι μου, από αυτούς που έμειναν κοντά μου, γιατί κάποοι άλλοι εξαφανίστηκαν. Οι άνθρωποι που μας αγαπούν φαίνονται στα δύσκολα. Κι εγώ τότε, ήμουν πραγματικά δυστυχισμένη. Αλλά, τελικά, μέσα από αυτές τις δυσκολίες, έγινα πιο δυνατή. Τώρα πια, κοιτάζω τη ζωή με αισιοδοξία.



Share/Bookmark