Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

"Θα ήθελα να με συγχωρήσετε για αυτά που με είδατε να κάνω...και να γελοιοποιούμαι"! Ο Μένιος αποκυρρήσει τη Τζούλια;;

"X" στα όσα τα τελευταία 2 χρόνια έπραξε στο πλευρό της Τζούλιας Αλεξανδράτου ως μάνατζέρ της, αποφάσισε να βάλει ο Μένιος Φουρθιώτης!
Δημοσιογράφος στο επάγγελμα, με εκπομπή μέχρι και πέρυσι στο κανάλι EXTRA 3 και έχοντας συνεργαστεί κατά το παρελθόν και με τη Τατιάνα Στεφανίδου, αποφάσισε να αφήσει "στροφή" στη ζωή του και να επιστρέψει στη δημοσιογραφία και πάλι.
Το ότι λέει "τέρμα" στο ότι τα 2 τελευταία χρόνια έπραξε στο πλευρό της Τζούλιας,το παραδέχεται...


-χωρίς να την κατονομάζει-στο μύνημά που ο ίδιος έγραψε στο νέο του site www.menioss.gr/ και απευθύνεται σε όλους εμάς.


Το μύνημά του έχει ώς εξής:



Αγαπημένοι φίλοι,
Η επικοινωνία με εσάς είναι ότι ποιο σημαντικό υπάρχει για μένα…ξέρεις οι «φιλίες» στις μέρες μας είναι δύσκολο πράγμα και δεν υπάρχει όσο και αν ακούγεται σκληρό αυτό που λέω… 

Από μικρός ξεκίνησα μόνος μου να κάνω κάτι…..πέρασα πολλά και χωρίς καμία βοήθεια…κάποια στιγμή μια μεγάλη κυρία της δημοσιογραφίας με το «Κ» κεφαλαίο με αγκάλιασε και με βοήθησε να φτάσω πράγματα άπιαστα….και ακόμα και σήμερα που είμαι λίγο πολύ χαρακτηρισμένος εκείνη είναι πάντα δίπλα μου ότι και αν χρειαστώ… 

Αποφάσισα λοιπόν σήμερα μετά από τα τελευταία λάθη που έκανα τις επιλογές μου, «τώρα αν τα μετάνιωσα ή όχι είναι ένα άλλο θέμα» να γυρίσω ξανά σελίδα και να κάνω μια νέα αρχή… Έτσι λοιπόν δημιούργησα αυτό το site για να έχω μια καθημερινή επικοινωνία μαζί σας… να μπορώ να μοιραστώ ευχάριστα και δυσάρεστα …. Να κάνω νέους φίλους και να δω την αλήθεια με γυμνό μάτι…

Δεν σας κρύβω ότι πλέον πορεύομαι σε έναν ολοκαίνουργιο δρόμο με συνοδοιπόρους όλους εσάς…Από τον Σεπτέμβριο θα είμαι και στην τηλεόραση που τόσο αγάπησα αλλά και ειδικότερα με όλους εσάς (τους τηλεθεατές) που με αγαπήσατε και με στηρίξατε με τον δικό σας τόπο…. 

Δεν θα μιλήσω για τίποτα από το παρελθόν…δεν θα σχολιάσω ακόμα και αν κάποιοι σκοπεύουν να το κάνουν για να κερδίσουν λίγα ακόμα δευτερόλεπτα δημοσιότητας. 

Όχι … Τέρμα το παιχνίδι αυτό…Από σήμερα και στο εξής θα είμαι ο Μένιος Φουρθιώτης που έδινε χαρά στον κόσμο μοιράζοντας από τις εκπομπές του δώρα , χρήματα κ.α… 

Αλλά και πολύ ενημέρωση χωρίς λογοκρισία….θα ξαναγίνω λοιπόν το παιδί του πεζοδρομίου , ένας μαχητής της ενημέρωσης και της δημοσιογραφίας , αυτό που ξέρω να κάνω καλά… 

Θέλω σε αυτό το νέο μου εγχείρημα να είστε δίπλα μου τόσο στο site όσο και στη νέα μου εκπομπή που… 

Πάνω απ’ όλα όμως θα ήθελα να με συγχωρήσετε για αυτά που με είδατε να κάνω μέσα από την τηλεόραση και να γελοιοποιούμε σαν άνθρωπος… Όλοι στην δική μου ηλικία κάναμε λάθη… 

Η ζωή είναι μπροστά μου και θα διορθωθώ σύντομα….

Σας ευχαριστώ όλους πολύ….χωρίς εσάς δεν θα Υπήρχα….

Μένιος

Να ευχηθούμε λοιπόν στο Μένιο καλή αρχή και καλά μυαλά!
Εξάλλου είναι μόλις 23 ετών και έχει όλη τη ζωή μπροστά του.
Μόνο Μένιο θυμήσου: " Το δίς εξαμαρτείν,ούκ ανδρός σοφού"!

Share/Bookmark