Η Ράνια Θρασκιά, ετοιμάζεται πυρετωδώς για το νέο της ξεκίνημα στον Αντ1 οπως δήλωσε πριν απο λίγο σε συνέντευξή της ,στον Flash . Όπως είπε η ίδια "από τη στιγμή που μου έγινε πρόταση, έχουν περάσει λίγες μέρες". Ξέρετε ότι όλα τα κανάλια προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους, ωστόσο είναι πού σημαντικό λόγω εποχής, να κρατούν ενημερωμένους τους τηλεθεατές".
Από την δευτέρα θα βρίσκεται στο τιμόνι της ενημέρωσης από τις 7 το πρωί. Το ELATTE, σημαίνει καφές με πολύ γάλα, αλλά και πρόσκληση στα ελληνικά στους τηλεθεατές, κατέληξε η Ράνια θρασκιά.