Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Πήραν φωτιά... οι Πύραυλοι!

Μεγάλη πυρκαγιά εκδηλώθηκε εχθές σε εργοστάσιο κατασκευής πυραύλων, μεταξύ των οποίων το σύστημα S-300, στη βόρεια Μόσχα, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων.

«Η πυρκαγιά μαίνεται στη στέγη του εξαώροφου εργοστασίου Almaz», δήλωσε ο Γεβγκένι Μπομπιλόφ, εκπρόσωπος του υπουργείου, ο οποίος τόνισε ότι η φωτιά επεκτάθηκε 800 τετραγωνικά μέτρα.

Ωστόσο ο εκπρόσωπος δεν αποκάλυψε την προέλευσή της. Σύμφωνα με μαρτυρίες, από τη στέγη του κτιρίου, το οποίο βρίσκεται σε κατοικημένη περιοχή της βόρειας Μόσχας, αναδύεται γκρίζος καπνός.

Τα εργοστάσια της εταιρίας κατασκευάζουν όπλα, κυρίως σύγχρονους πυραύλους S-300με τα οποία η Μόσχα θέλει να προμηθεύσει την Τεχεράνη. Ωστόσο η πώληση αυτή πάγωσε στις 11 Ιουνίου στο πλαίσιο των κυρώσεων του ΟΗΕ κατά του Ιράν.


ΠΗΓΗ
fimotro.jpg image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
Photobucket
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo