Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010
Γλύπτες άμμου φτιάχνουν στάδια στην άμμο στη Νότια Αφρική!
Γλύπτες άμμου συγκεντρώθηκαν στο Durban
για να αναδείξουν το έργο τους και, να "βγαλουν" και τίποτα λεφτά!
Τ
ranslate this arti
cle or the whole web page to your language
by using the translate gadget above.
ΔΕΙΤΕ ΤO ΒΙΝΤΕΟ
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού