Οι πρώτες ειδήσεις της ημέρας, ο ρυθμός της επικαιρότητας, ρεπορτάζ με πρωταγωνιστή τον άνθρωπο, χρήσιμες συμβουλές για τον καταναλωτή, έξυπνες λύσεις για μια καλύτερη ζωή, ό,τι συζητείται στην πόλη, ειδικές στήλες, τα in και τα out του lifestyle και οι νέες τάσεις ήρθαν..πάνω στην ώρα!
Με γρήγορους ρυθμούς, ποικίλα θέματα, πολλή εικόνα, ζωντανές συνδέσεις, ενδιαφέροντα σχόλια, ξεχωριστούς καλεσμένους και πρωτότυπες εκπλήξεις η εκπομπή «Πάνω στην ώρα» έδωσε άλλη νότα στα πρωινά μας....
Ο Σπύρος Λάμπρου, η Έλενα Παπαβασιλείου, ο αρχισυντάκτης Γιώργος Γεωργιάδης, και οι συνεργάτες τους με τις φρέσκιες ιδέες τους και την εναλλακτική σύγχρονη ματιά τους κατάφεραν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, το οποίο επιβράβευσε τη διαφορετική τηλεοπτική πρόταση του Alpha. Η άνοδος που σημείωσε η εκπομπή στα κοινά 15-44, από την έναρξή της ήταν εντυπωσιακή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, η εκπομπή «Πάνω στην ώρα» από την έναρξη της μετάδοσής της, στις αρχές Οκτωβρίου 2009, μέχρι και την ολοκλήρωσή της για τη φετινή σεζόν, στα τέλη Ιουνίου 2010, κατέγραψε άνοδο της τάξης του 74,7% (στα κοινά 15-44).
Η εκπομπή έκλεισε τη φετινή σεζόν με συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 11,3%, στα κοινά 15-44, ενώ στις γυναίκες 15-24 σημείωσε συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 15,2%.
Με γρήγορους ρυθμούς, ποικίλα θέματα, πολλή εικόνα, ζωντανές συνδέσεις, ενδιαφέροντα σχόλια, ξεχωριστούς καλεσμένους και πρωτότυπες εκπλήξεις η εκπομπή «Πάνω στην ώρα» έδωσε άλλη νότα στα πρωινά μας....
Ο Σπύρος Λάμπρου, η Έλενα Παπαβασιλείου, ο αρχισυντάκτης Γιώργος Γεωργιάδης, και οι συνεργάτες τους με τις φρέσκιες ιδέες τους και την εναλλακτική σύγχρονη ματιά τους κατάφεραν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, το οποίο επιβράβευσε τη διαφορετική τηλεοπτική πρόταση του Alpha. Η άνοδος που σημείωσε η εκπομπή στα κοινά 15-44, από την έναρξή της ήταν εντυπωσιακή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, η εκπομπή «Πάνω στην ώρα» από την έναρξη της μετάδοσής της, στις αρχές Οκτωβρίου 2009, μέχρι και την ολοκλήρωσή της για τη φετινή σεζόν, στα τέλη Ιουνίου 2010, κατέγραψε άνοδο της τάξης του 74,7% (στα κοινά 15-44).
Η εκπομπή έκλεισε τη φετινή σεζόν με συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 11,3%, στα κοινά 15-44, ενώ στις γυναίκες 15-24 σημείωσε συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 15,2%.