Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Μεγάλες μειώσεις στα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ.!

Τη μείωση των προστίμων για ορισμένες παραβάσεις που προβλέπονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), προανήγγειλε σήμερα ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Σπύρος Βούγιας. Η απόφαση ελήφθη λόγω της οικονομικής δυσχέρειας των πολιτών, εν μέσω της κρίσης που διέρχεται η χώρα.

Το υπουργείο αποφάσισε την «εκλογίκευση» ορισμένων κατηγοριών προστίμων, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι. Μάλιστα, την επόμενη εβδομάδα ο κ. Βούγιας θα συναντηθεί με τον υφυπουργό Μεταφορών, Νίκο Σηφουνάκη, προκειμένου να καθορίσουν από κοινού τις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. για τις οποίες μπορεί να επέλθει μείωση στο πρόστιμο. Μειώθηκαν τα τροχαία .

Παράλληλα, ο Σπύρος Βούγιας παρουσίασε στατιστικά στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα, τα οποία εμφανίζονται μειωμένα κατά 18,5%. «Ο στόχος για 100 νεκρούς λιγότερους φέτος επιτυγχάνεται, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2010 το ποσοστό των θανάτων έχει μειωθεί κατά 18,5% σε σχέση με πέρυσι», σημείωσε ο υφυπουργός.

Ο κ. Βούγιας επεσήμανε ότι σημαντικό ρόλο στη μείωση των τροχαίων διαδραματίζει η μηδενική ανοχή στο «σβήσιμο» κλήσεων, η αλλαγή του τρόπου αστυνόμευσης σε σημεία συχνών ατυχημάτων, καθώς και η αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς και συνηθειών των μετακινούμενων με Ι.Χ.

ΠΗΓΗ
fimotro.jpg image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
Photobucket
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo