Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Περιμένω τις επόμενες μέρες να πάρω τη βιοψία"!

newsflash_2.gif newsFLASH image by TearsInHvn
Τranslate this article or the whole web page to your language
by using the translate

"Δεν είχα χρήματα ούτε για το νοσοκομείο"


Δύσκολες ώρες για την

Καίτη Φίνου

που περιμένει με αγωνία
τη βιοψία πρόσφατης γυναικολογικής επέμβασης.

Μόνη, εισήχθη σε νοσοκομείο,
έχοντας συμπαραστάτη μόνο τον γιατρό της, αφού κανείς δεν θέλησε
να την βοηθήσει οικονομικά, όταν ζήτησε βοήθεια.

"Έχω ένα σοβαρό γυναικολογικό πρόβλημα. Επί τρείς μήνες αιμορραγούσα και το άφηνα, επειδή δεν είχα συμπληρώσει τα ένσημα του ΙΚΑ από την προηγούμενη σεζόν. Είχα δουλέψει λίγο και δεν είχα ασφάλεια, αλλά ούτε και τα χρήματα για να εισαχθώ στο δημόσιο νοσοκομείο"

εξομολογείται η Καίτη Φίνου.

"Όταν πήρα τον γυναικολόγο μου τον κ. Σταυρινουδάκη, μου είπε: "Τι το συζητάς. Θα έρθεις στο "'Ελενα". Θα αναλάβω εγώ τα έξοδα και ο,τι χρειαστεί για την επέμβαση"

συνεχίζει η ηθοποιός που εισήχθη χωρίς να το ξέρει κανείς άλλος,
παρά μόνο η αδελφή της.

"Περιμένω τις επόμενες μέρες να πάρω τη βιοψία.
'Εχω συμφιλιωθεί πλέον με τον καρκίνο".

Στα δύσκολα κανείς δεν θέλησε να την βοηθήσει.

"Πριν μιλήσω στο γιατρό, προκειμένου να πάω να κάνω τις εξετάσεις,
ήρθα σε επαφή με γνωστούς μου, παρακαλώντας τους
αν είναι δυνατόν να μου δανείσουν τα χρήματα.
Δεν μου απάντησε κανένας θετικά,
εκτός από έναν επιχειρηματία που δεν μπορώ να πω το όνομα του.
Δεν έχει καμία σχέση με τους ανθρώπους που γνωρίζουμε.
Μου έστειλε όμως 500 ευρώ για να καλύψω τα πηγαινέλα
και ο,τι χρειαστώ από φάρμακα".

ΠΗΓΗ
rightLogo.jpg the best image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo
Κάθε 15' και μία είδηση!