Pages

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Νέα ταλαιπωρία στον Ηλεκτρικό!

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 3 και 4 Ιουλίου, εξαιτίας των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής. Συνεπώς, θα παραμείνουν κλειστά τα τμήμα Φάληρο - Θησείο και Άνω Πατήσια - Νερατζιώτισσα.

Για το τμήμα Φάληρο-Θησείο το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με τη λεωφορειακή γραμμή της ΕΘΕΛ Χ19, της οποίας η αφετηρία θα βρίσκεται στην Ομόνοια (επί της οδού Αθηνάς) και για το τμήμα Ανω Πατήσια-Νερατζιώτισσα με τη λεωφορειακή γραμμή Χ17.

Από τη Δευτέρα, 5 Ιουλίου, στους σταθμούς Περισσό, Πευκάκια και Καλλιθέα, οι διερχόμενοι συρμοί προς Πειραιά (κάθοδος) δεν θα πραγματοποιούν στάση, ενώ τίθεται σε λειτουργία η αποβάθρα του σταθμού Καλλιθέα προς Κηφισιά (άνοδος). Επίσης, θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Νερατζιώτισσα-Ειρήνη για το οποίο η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ16.


ΠΗΓΗ
fimotro.jpg image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
Photobucket
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo