Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Προσπαθεί ο ΑΝΤ1 να λύσει το συμβόλαιο του Γιάννη Παπαδόπουλου;



Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες φαίνεται ότι στον ΑΝΤ1 δεν επιθυμούν να συνεχίσουν την συνεργασία τους με τον Γιάννη Παπαδόπουλο.

Φήμες θέλουν τον σταθμό να προσπαθεί να λύσει το συμβόλαιο του καθώς εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα, γιατί λήγει το 2012.


Το μόνο σίγουρο είναι πως από του χρόνου δεν θα τον βλέπουμε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.
Για να δούμε.. θα λυθεί το συμβόλαιο του η θα το αξιοποιηθεί σε άλλη εκπομπή;



ΠΗΓΗ
n35631980977_6400.jpg image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
Photobucket
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo