Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"!




Κάτοικοι και εκπρόσωποι φορέων από τους δήμους της Ανατολικής Αιγιαλείας, απέκλεισαν τόσο τη νέα όσο και την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, στα Ζαχλωρίτικα, διαμαρτυρόμενοι για το Σχέδιο «Καλλικράτης».

Εξαιτίας του αποκλεισμού, ήδη έχουν αρχίσει να δημιουργούνται ουρές οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Φορείς και κάτοικοι αντιτίθενται στη συνένωση των δήμων Διακοπτού, Ακράτας και Αιγείρας, με τον δήμο Αιγίου.

Αποκλεισμένο εν τω μεταξύ, παραμένει και το λιμάνι της Κυλλήνης από κατοίκους που διαμαρτύρονται για τον «Καλλικράτη».

Τα ξημερώματα από το αντλιοστάσιο της ΔΕΗ στη λίμνη Πολυφύτου, οι κάτοικοι του δήμου Βελβεντού, που επίσης διαμαρτύρονται για το σχέδιο «Καλλικράτης».


ΠΗΓΗ
nea-10-thumb-large.jpg τα νεα image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark