Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΓΕΡΑ! ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΙΓΕΙΡΑΤΕΣ-ΑΚΡΑΤΙΝΟΙ-ΔΙΑΚΟΠΤΙΤΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ!

Δείτε δύο βίντεο

απο την ειρηνική διαμαρτυρία των συμπολιτών μας Αιγειρατών-Ακρατινών-Διακοπτιτών μπροστα την Βουλή
επί της Λεωφόρου Αμαλίας στο Σύνταγμα .

Τα video ανήκουν στο portal
1-1.jpg image by grecoleadermaximo

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΓΕΡΑ!!!

Παίρνοντας θέση μπροστά στη Βουλή!

Και άλλοι διαμαρτυρόμενοι για τον "Καλλικράτη",
προσεγγίζουν τους Αιγειράτες-Ακρατινούς-Διακοπτίτες
(στα αριστερά)!
Share/Bookmark