Έληξε λίγο μετά τις 10 μ.μ. χθές βράδυ η καθιστική διαμαρτυρία, που οργανώθηκε μέσα σε λίγα λεπτά από φίλους της αδικοχαμένης Αγγελικής Παπαθανασοπούλου στην πλατεία Αγίας Λαύρας, το πιο κεντρικό και πολυσύχναστο σημείο του Αιγίου. Περίπου 150 αιγιώτες κάθε ηλικίας, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία, κρατώντας αναμμένα κεράκια, για να τιμήσουν τη μνήμη της 32χρονης τραπεζικής υπαλλήλου, που έχασε με τραγικό τρόπο τη ζωή της στα επεισόδια της οδού Σταδίου και μαζί της έσβησε και η ψυχή του αγέννητου γιου της.
Από απόσταση, ένα περιπολικό της Αστυνομικής Υποδιεύθυνσης Αιγίου παρακολουθούσε διακριτικά τη συγκέντρωση, χωρίς φυσικά να χρειαστεί η παραμικρή παρέμβαση. Οι φίλοι της, την αποχαιρέτησαν με αξιοπρέπεια και γαλήνη, όπως θα άρμοζε σε μια τέτοια ευγενική προσωπικότητα όπως της Αγγελικής. Όμως, το γεγονός πως ο κόσμος και βγαίνει στους δρόμους για να διαμαρτυρηθεί, ακόμα και σιωπηλά, καταδεικνύει την αφύπνισή του, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Ο τραγικός επίλογος θα γραφτεί σήμερα 7 Μαΐου στις 5 το απόγευμα, στην κηδεία της κοπέλας στον Ι.Ναό Αγίου Ιωάννου Καλλιθέας Αιγίου.
Πέπη Σπηλιωτοπούλου