Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ " ΕΝ ΑΙΓΕΙΡΑ " !
Λόγω βλάβης του server,
στάθηκε αδύνατο κατα τις τελευταίες ώρες
να "ανέβει" κάποια ανάρτηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε και συνεχίζουμε κανονικά !
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού