Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΑΚ ΡΟΓΚ
Ο Πρόεδρος της ΔΟΕ
Ζακ Ρογκ
επαίνεσε το Βανκούβερ για τη διοργάνωση
των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων.
Δείτε το βίντεο
ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα