Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

ΓΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ

Την περιοχή
του Κορινθιακού επισκέπτονται αυτές τις ημέρες Γάλλοι επιστήμονες.

Μια ομάδα επιστημόνων από το Κέντρο σεισμολογίας του Πανεπιστημίου στο Παρίσι εγκαθιστά εξειδικευμένους γεωδυναμικούς - σεισμολογικούς σταθμούς για την καλύτερη ανίχνευση της εξέλιξης της σεισμικής δραστηριότητας, που σημειώνεται τις τελευταίες εβδομάδες στην ευρύτερη περιοχή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γάλλοι επιστήμονες βρίσκονται στην Ελλάδα. Τους ενώνει μια μακροχρόνια συνεργασία με τους Έλληνες επιστήμονες, η οποία ξεκίνησε μετά από τον καταστροφικό σεισμό του Αιγίου, τον Ιούνιο του 1995.

Αυτή τη φορά επισκέφθηκαν την ευρύτερη περιοχή του Κορινθιακού, μετά το φαινόμενο τον δίδυμων σεισμών που συνέβησαν πριν από λίγο καιρό.

Πηγή

Τα Νεα της Αιγιαλειας

Συντάκτης: Δημήτρης Ζωιτσούδης

ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Photobucket
Share/Bookmark