Pages

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΣΤΗ Ν.Ε.Ο. ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΠΑΤΡΩΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ


Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους χρήστες της Πατρών - Κορίνθου, καθώς για έναν ολόκληρο χρόνο, λόγω εργασιών, θα διατίθεται μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας στο ύψος του Αιγίου. Η κυκλοφορία αναμένεται να επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο τους καλοκαιρινές μήνες, δεδομένου ότι αυξάνονται οι μετακινήσεις προς την περιοχή της Αιγιαλείας.

Η δεύτερη λωρίδα θα είναι εργοταξιακή, πλήρως διαχωρισμένη από την υπόλοιπη κυκλοφορία. Κι ενώ ο δρόμος προσλαμβάνει χαρακτηριστικά εργοταξίου, επιμηκύνοντας το χρόνο του ταξιδιού Πάτρα - Αθήνα, δεν έχει δοθεί ακόμη απάντηση στο αίτημα των χρηστών της οδού, αλλά και των τοπικών φορέων για μείωση της τιμής των διοδίων. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ανάδοχος του έργου «Ολυμπία Οδός» οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας θα ισχύσουν μέχρι τις 02.02.2011. Αφορούν τη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών στο ύψος του Αιγίου και πιο συγκεκριμένα στα τμήματα από ΧΘ: 179+000 έως ΧΘ: 180+900, προκειμένου να εκτελεσθούν οι εργασίες κατεδάφισης και ανακατασκευής τεχνικών καθώς και διαπλάτυνσης της υπάρχουσας Ν.Ε.Ο.

Ειδικότερα, στις περιοχές των ρυθμίσεων θα υλοποιηθεί στένωση του διαθέσιμου οδοστρώματος της Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών κατά τρόπο ώστε να διατίθεται μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με πλάτος 3,5 μ., προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το εναπομείναν τμήμα του υπάρχοντος οδοστρώματος ως εργοταξιακή λωρίδα κυκλοφορίας πλήρως διαχωρισμένη από την κυκλοφορία με στηθαία ασφαλείας. Ουσιαστικά παραχωρείται η μία λωρίδα κυκλοφορίας για τις ανάγκες του εργοταξίου. Καθ' όλο το μήκος των ρυθμίσεων θα υπάρχουν χώροι στάσης έκτακτης ανάγκης παρά την οδό για το κοινό, καθώς και ειδικές προσβάσεις έκτακτης ανάγκης για τις Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης και την Εταιρεία Λειτουργίας.

Πηγή

Τα Νεα της Αιγιαλειας

Συντάκτης: Δημήτρης Ζωιτσούδης

ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Photobucket

Share/Bookmark