Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΜΕ 2-0 Η " ΘΥΕΛΛΑ " !


Photobucket

Την ήττα ,

με σκόρ

2-0

γνώρισε

η " ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ "

στον αγώνα που έδωσε στα πλαίσια της 23ης Αγωνιστικής
στην έδρα της ,
στο Γήπεδο Αιγείρας

απέναντι στον

" ΘΥΕΛΛΑ Γ.Σ. ΑΙΓΙΟΥ " .


Αγαπάμε την Αιγείρα , στηρίζουμε τη "ΘΥΕΛΛΑ "

ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Photobucket
Share/Bookmark