Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010
ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΜΕ 2-0 Η " ΘΥΕΛΛΑ " !
Την ήττα ,
με σκόρ
2-0
γνώρισε
η
" ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ "
στον αγώνα που έδωσε στα πλαίσια της 23ης Αγωνιστικής
στην έδρα της ,
στο Γήπεδο Αιγείρας
απέναντι στον
" ΘΥΕΛΛΑ Γ.Σ. ΑΙΓΙΟΥ "
.
Αγαπάμε την Αιγείρα , στηρίζουμε τη "ΘΥΕΛΛΑ "
ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα