Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010
ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ !
Εκρηκτικός μηχανισμός
εξερράγη
λ
ίγο πρίν τις 8 μ.μ. !
Βρισκόταν σε κάδο στο Σύνταγμα,
σε παρτέρι κοντά στο μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη !
Δείτε το Σχετικό βίντεο .
ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα