Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010
ΜΠΡΑΒΟ "ΘΥΕΛΛΑΡΑ" ! ΝΙΚΗ ΜΕ 2-0 ! Φωτορεπορταζ
Την νίκη ,
με σκόρ
2-0
γνώρισε
η
" ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ "
στον αγώνα που έδωσε στα πλαίσια της 17ης Αγωνιστικής
στην έδρα της ,
στο Γήπεδο Αιγείρας .
απέναντι στον
" ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΑΤΡΩΝ "
!
Δείτε
το φωτορεπορτάζ απο τον αγώνα !!
Το φωτορεπορτάζ
επιμελήθηκε ο συνεργάτης μας ,
κ. Παναγιώτης Λιόπετας .
ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα