Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

ΜΠΡΑΒΟ "ΘΥΕΛΛΑΡΑ" ! ΝΙΚΗ ΜΕ 2-0 ! Φωτορεπορταζ


Την νίκη ,
με σκόρ

2-0

γνώρισε

η " ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ "

στον αγώνα που έδωσε στα πλαίσια της 17ης Αγωνιστικής
στην έδρα της ,
στο Γήπεδο Αιγείρας .

απέναντι στον

" ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΑΤΡΩΝ " !

Δείτε
το φωτορεπορτάζ απο τον αγώνα !!





Το φωτορεπορτάζ
επιμελήθηκε ο συνεργάτης μας ,
κ. Παναγιώτης Λιόπετας .

ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Photobucket