Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

ΜΠΡΑΒΟ "ΘΥΕΛΛΑΡΑ" ! ΝΙΚΗ ΜΕ 2-0 !



Την νίκη ,
με σκόρ

2-0

γνώρισε

η " ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ "

στον αγώνα που έδωσε στα πλαίσια της 17ης Αγωνιστικής
στην έδρα της ,
στο Γήπεδο Αιγείρας .

απέναντι στον

" ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΑΤΡΩΝ " !

Σε λίγο

φωτορεπορτάζ απο τον αγώνα !

Αγαπάμε την Αιγείρα , στηρίζουμε τη "ΘΥΕΛΛΑ "


ΕΓΚΥΡΑ
ΣΤΟ
Photobucket