Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009
ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΕΙΡΗΝΗΣ Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ
Σε ειδική τελετή που διοργανώθηκε σήμερα στο Όσλο,
ο Μπάρακ Ομπάμα παρέλαβε το Νόμπελ Ειρήνης για το έτος 2009 .
Δείτε το video
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα