Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΕΙΡΗΝΗΣ Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ

Σε ειδική τελετή που διοργανώθηκε σήμερα στο Όσλο,
ο Μπάρακ Ομπάμα παρέλαβε το Νόμπελ Ειρήνης για το έτος 2009 .
Δείτε το video