
Ακόμη τέσσερις θάνατοι λόγω της νέας γρίπης ανακοινώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας 14 Δεκεμβρίου 2009 στην Ελλάδα, με απότέλεσμα ο αριθμός των νεκρών να ανέβει στους πενήντα ένα (51). Στα πλαίσια της παρακολούθησης της πορείας της πανδημίας της νέας γρίπης (Η1Ν1) στη χώρα, το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. ενημερώνει ότι απεβίωσαν οι παρακάτω ασθενείς, επιβεβαιωμένα κρούσματα της νέας γρίπης (Η1Ν1) 2009:
- Ανδρας 73 ετών, με χρόνιο αναπνευστικό και καρδιαγγειακό νόσημα
- Γυναίκα 86 ετών, με χρόνιο αναπνευστικό και καρδιαγγειακό νόσημα
- Ανδρας 22 ετών, παχύσαρκος
- Ανδρας 56 ετών, με υποκείμενο νόσημα (Σακχαρώδη Διαβήτη)
Επίσης εισήχθησαν και νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας σε κρίσιμη κατάσταση οι παρακάτω ασθενείς, επιβεβαιωμένα κρούσματα της νέας γρίπης (Η1Ν1) 2009:
- Ανδρας 35 ετών με υποκείμενο νόσημα (Σακχαρώδη Διαβήτη)
- Γυναίκα 40 ετών, παχύσαρκη
- Ανδρας 29 ετών, χωρίς υποκείμενο νόσημα
- Γυναίκα 40 ετών, παχύσαρκη
Εντωμεταξύ ξεκίνησε ο εμβολιασμός κατ' οίκον για τα άτομα που δεν μπορούν να προσέλθουν στα εμβολιαστικά κέντρα για λόγους υγείας. Όσοι ενδιαφέρονται για κατ' οίκον εμβολιασμό θα πρέπει να δηλώσουν στην τηλεφωνική γραμμή 1135 τα στοιχεία τους.
Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Υγείας από τους 51 νεκρούς εξαιτίας της νέας γρίπης στην Ελλάδα οι 8 ήταν απολύτως υγιείς χωρίς να πάσχουν από κάποιο άλλο νόσημα. Σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό των υγειών ατόμων που πέθαναν λόγω της νέας γρίπης ανέρχεται στο 30%. Μέχρι στιγμής μόνο το 3% του πληθυσμού ή 300.000 περίπου Έλληνες έχουν εμβολιαστεί κατά του ιού της νέας γρίπης (ίδιο ποσοστό με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο), ενώ υπολογίζεται ότι το 8% των Ελλήνων έχει ήδη νοσήσει από τον ιό.