Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Δεν πλήρωσα έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ» - Δείτε τη συνέντευξή της σε βίντεο!


Άστραψε και βρόντηξε η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στην Πρωινή Μελέτη.

Η χήρα του Ανδρέα Παπανδρέου αποκάλυψε ότι δεν έχει πληρώσει ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ, ούτε και ...
την έκτακτη εισφορά.

«Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ, Μου ήρθε χαράτσι για τα σπίτια που έχουν μείνει απούλητα 20.000 ευρώ. 

Νομίζετε ότι έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο; Έχω μια σύνταξη που είναι γύρω στα 1.500 ευρώ και το χαράτσι ήταν 20.000 ευρώ. 

Έχω εγώ τη δυνατότητα σήμερα να το πληρώσω», αναρωτήθηκε η Δ. Λιάνη Παπανδρέου.



Μάλιστα αποκάλυψε ότι η κρίση την έχει επηρεάσει πάρα πολύ και προσπαθεί να κάνει όση περισσότερη οικονομία μπορεί.

«Δεν βγαίνω, όπως έβγαινα. Δεν ψωνίζω τίποτα. Έχω να ψωνίσω ρούχα πάνω από τρία χρόνια»είπε, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να έφευγε για το εξωτερικό αν έβρισκε κάποια πράγματα που θα της έδιναν το κίνητρο.

Όσο για τη μεζονέτα της στην οδό Αγράμπελη που ακούστηκε ότι μπήκε σε πλειστηριασμό, η Δ. Λιάνη Παπανδρέου απαντά:

«Το θέμα τακτοποιήθηκε και δεν νομίζω να το αφήσω το πράγμα να συρθεί άλλο. Βρήκα κάποια χρήματα και το σταμάτησα».

Εξέφρασε όμως και το παράπονό της ότι αρκετοί ήταν αυτοί που της γύρισαν την πλάτη.

«Βοήθησα πάρα πολύ κόσμο και δεν με βοήθησε κανείς. Δεν πειράζει όμως. Με πόνεσε πολύ, αλλά θα το ξαναέκανα», τόνισε.

Η Δ. Λιάνη Παπανδρέου δήλωσε επίσης ότι είναι μόνη και ότι ψάχνει έναν άνδρα με προσωπικότητα. Όχι στον έρωτα πάντως δε λέει.

«Αν είναι να’ ρθει δε λέμε ποτέ όχι», τονίζει.